Bakabakalitenkaka



Är det bara jag som tycker det är fantastiskt kul och mysigt att ibland avsätta en hel dag till att bara vara inne och tokbaka? Blanda lite deg, smaka lite deg, dansa runt lite till gomusik, grädda lite deg och samtidigt börja med nästa... Själv får jag dessutom härliga vårkänslor av sådana dagar eftersom det har lust att bli flest bakdagar på våren då "alla" fyller år och kakfrysen behöver fyllas ;)
Här är lite bilder från min bakdag inför min och Marcus kommande fikabjudningar!



















Alla kakor kan ju inte lyckas... Eller det ska väl synas att det hembakt kanske ;)






Kommentarer
Postat av: Anette

Jag älskar också bakdagar! Tyvärr är de lite svårare att genomföra numer, men då behöver jag inte käka lika mycket gofika i stället ;)

2012-03-16 @ 05:50:09
URL: http://anette.mysigt.nu
Postat av: Anna I

Men gud så härligt! Låter som en toppendag! :) Grattis Marcus!

2012-03-19 @ 23:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0