Klippetiklipp


I onsdags gjorde jag och Jenny en ytterst trevlig Umeådag med klippning och hårfärgning för min del hos gulliga Marlene, lunchbuffé på Costa med Ljusvassare à la Johannes och Johan, shopping och en trevlig middagsdejt med samma pojkar hemma hos Johannes! Toppklassdag :)
Shoppingfynden blev bl.a. två par skor (gilla Skopunkten!), en bh, en kofta och en liten tomte ;)
Och såklart - lite före-och-efterbilder ;)

Före (råttboet, hehe)



Under



Efter
(råttboet borta!)




I fredags var det festligheter at work! I år var det IVA's tur att anordna den årliga bordshockeyspelsturneringen! Ca 90 partysugna vårdande personer i lasarettets matsal med dresscode rock - kan det bli annat än bra? Skitkul kväll med skratt, daans för fulla muggar och hockeyspelskänslor, hehe ;)
Tyvärr har jag inga bilder från festen i nuläget men jag hoppas kunna komma åt några framöver. Så håll tillgodo! :P

Resten av helgen har jag gjort min plikt och vårdat sjuklingar och nu känner jag att veckans krafter börja sina... Blir nog en tidig kväll ikväll!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh herregud vilken megauppdatering du gör när du väl uppdaterar! ;) gilla Din och Jennys resa såg verkligen härlig ut! :-)

2011-11-21 @ 21:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0