Julshopping!



Den här dagen startade tidigt med (en vacker morgonhimmel ^^) och tvättning av innehållet i underklädeskorgen, som alltid är full, innan jag drog till stan för julklappsshopping! Jag har en hyffsad plan för vad jag ska köpa i år och hittade en massa fina saker (som jag helst själv vill ha!) som jag tror kommer glädja de som får dem! Kan såklart inte visa bilder på julklapparna här eftersom de tilltänkta mest troligt kikar i bloggen ;) Men fler rundor på stan blir det innan allt är klarrt å betarrt så att säga...

Jag fyndade även lite till mig själv i form av denna typ puderrosa klänning (som är finare på kroppen än på galgen) för endast och bara 100 riksdaler! ;)





Nu ska jag ta mig en snabb tupplur innan jag beger mig mot arbetsnatt 1 av 3 denna veckan. Känns som det blivit mycket jobbnätter på senaste men jag tackar och tar emot för att kunna närma mig den berömda tillsvidareanställningen! ;)

Ha en fin kväll vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0