Girls' night out



Igår vankades det tjejfest at Jeffes place och det var rätt bra uppslutning må jag säga med tanke på hur det brukar bli när flera ska planera in något samma dag. Jag, Anette, Josse, Jessica och Hilda samlades hos Jeffe för pizzamiddag, Idol och skitkul förfestspel - Party Alias! Haha, oj vad vi fick skratta! :D Sedan traskade vi ner på stan för krogrunda förbi Bishops (knökfullt!), Calles och slutligen Allstars där det som oftast var mycket folk och trångt på dansgolvet! Helkul kväll!









Strax ska bittra jag iväg och sura mig igenom en arbetsnatt samtidigt som alla andra får fara till Rotan och dansa till Zlips sista spelning uppe i norr innan de lägger ner bandet! :/ Desperat försökte jag byta bort passet men det gick icket! Ååååååh!! Det är så syyyynd om miiiiig!

Ha en fin lördagskväll!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anette

Tack för då! Och vilken härlig färg mitt hår fick på bilden :D

2011-12-01 @ 11:35:12
URL: http://anette.mysigt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0