Reklam


Tänkte göra lite reklam för en bra hemsida där man kan beställa diverse skönhetsartiklar till en billigare peng än i butik/salong och den lyder som följer:

www.parfymonline.se

Där finns en hel del märkesprodukter av bl.a. parfym, hårvård, hudvård och makeup. Beställer man för mer än 600 kr (vilket inte är så svårt, hehe...) får man gratis frakt. Tidigare har jag beställt parfym därifrån och senast blev det en schampoflaska och en hudvårdsprodukt.





Bra julklapps/presenttips! ;)

Shop 'til you drop!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för tipset! :-)

Måste få fråga en sak som jag kom på att jag funderade på lite för länge, så jag blev nyfiken, var står det bakom flaskorna? KÖ..? :-)

2011-12-20 @ 20:37:31
Postat av: Linda

Det finns iof en hel del sidor man kan beställa från men det har då fungerat bra från parfymonline :)

Hehe, det står KÖK! Fick bokstäverna i julklapp på julfesten med jobbet ;)

2011-12-21 @ 13:21:58
Postat av: Anna

Haha JAA det är ju klart att det ska stå kök!! :-) Nu måste jag skratta åt mig själv.... :p "Kör? Köp?"



Ses på söndag kanske!! Kram o God jul!

2011-12-22 @ 13:10:05
Postat av: Linda

Haha! Det är inte så lätt alltid... ;)

Tyvärr tyvärr gör vi inte det.. :/ Jobbar natten mot julafton, kväll juldagen, dag annandagen osv...

Men tusen julkramar skickar jag i alla fall!! :)

2011-12-22 @ 22:54:50
Postat av: Anna

Får skylla på sömnbrist... ;)

Oj vad rik du har tänkt bli i helgen! Härligt med extra kosing, tråkigt att du inte kommer, jag vet inte än hur vi skulle göra på söndag.. Men ni kommer ju till Lycksele snart eller hur? :-) Julkram tillbaka, ha det fint i helgen!

2011-12-23 @ 08:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0