Finally!



Den här vackra synen möttes jag av då jag (tillslut kl 11.10) vaknade idag! Ååååh, såå mysigt! :)
Snälle gode Gud/Tomten - låt detta vackra ligga kvar nu utan slask och elände! För att fira och njuta av snömyset drog jag ut på en lång och härlig 2-timmarsvistelse i vinterlandet ;) Det doftar så friskt och gott ute när snön kommer!










Precis lägligt till snöns ankomst har min vackra julblomma slagit ut :)




I helgen har det varit dans för hela slanten! Tvådagars dansmara i Piteå med Divine/Expanders i fredags och Divine/Blender i lördags! Om jag ska betygsätta kvällarna på en 10-gradig skala ger jag en 4:a för fredagen och en 8:a för lördagen. Helkul! :D Och det känns i vaderna att det var länge sedan jag dansade! Jag kan tamigtusan knappt gå idag! Aaaow!

Igår var det 2:a advent och dags för det trevliga årliga pepparkaksbaket i Ljusvattnet!
Som vanligt kom vi hem med några burkar pepparkakor rikare och med degig och orolig mage, höhö ;)













Två sötnosar :)





John suktar efter Melvins pepparkaka...



"Hörru, jag vill faktiskt också smaka!"



"Okejrå, varsego lillkusse!"






Nu väntar ännu en nattarbetsvecka, pust! Men på ett sätt är det skönt eftersom jag får mer tid över på dagarna att ordna julklappar och fix inför julen!
Jag längtar faktiskt mer än vanligt till julafton i år eftersom det kommer bli ett rejält julfirande det här året med heeela gänget! Fyra familjer och cirka 20 personer blir vi som myser ihop oss at Mange och Josses place! Kan ju bara bli lyckat ;)

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0