Underbara dansmara...

Ja, tänk så snabbt en helg kan gå då man har roligt!
Det blev som väntat en underbart härlig danskväll i Ö-vik i fredags med massa fantastiska danser och många nyupptäckta favoriter! :) Lokalen är dessutom helt perfekt - stor och med bra luftkonditionering (har tyvärr inga foton på den)! Jag kan bara inte fatta hur 8 timmar kan gå så fort?! Men tiden gör väl det när man njuter :)
Jag vet inte hur länge jag skulle kunna hålla på i sträck innan jag tröttnar på dansen - det finns nog inget stopp tror jag...

Jag stupade i säng ca 04.00 på mitt hotellrum (jag fick ett eget då vi var 5 personer) och 5 timmar senare var det dags att ta sig upp för en god hotellfrukost på Hotell Focus! Men jag måste säga att det var kämpigt att starta igång kroppen efter den gångna kvällen - ojojoj!
Efter utcheckningen begav vi oss i alla fall mot Paradisbadet för lite avkopplig och ruschkaneåkning! Men rätt snabbt blev vi nöjda och klev upp. Vid 4-tiden började vi resan hemåt igen och gjorde ett stopp i Umeå för pizzaförtäring - mumma!
Summeringen av resan kan jag nog beskriva med ord som: trevligt resesällskap, goooooa dansare, onda kroppsdelar och stimulerande! Samt alldeles för snabbt över...
Jag ljuger inte om jag säger att jag var otroligt sugen på att dansa andra dagen också men det får bli nästa mara ;)

               

Jag var hemma vid halv 8-tiden för att byta kläder och ta cykeln upp på Sjungande för fest med fina tjejgänget! Trots att jag kände mig rätt seg i skallen blev det en jättetrevlig kväll med utgång på Balzac efter förfest hos Jeffe! Det var passande nog Ladies Night igår så det var gratis inträde för oss brudar och det var nog det roligaste besöket på ballen ever för min del :) Där blev det ännu mer dansande för mina möra ben - en annan slags dans än i Ö-vik bara - och oj så varmt det blev på dansgolvet, pust!
Mot slutet upptäckte jag att jag klantat bort min biljett till garderoben så det var bara att vänta till sist med att få ut jackan men snälla Jeffe och Jessie väntade på mig i alla fall :)
För andra gången denna helg stupade jag i säng - denna gång vid 3-tiden efter en mycket rolig kväll!

   

Idag blev det en sköön sovmorgon till 12-snåret och det mest effektiva jag gjort idag är väl att diska ;) Marcus drog med Johan till Ljusvattnet för att leka med lillmoppen han köpte i helgen så jag tar det luuugnt själv här hemma.
Ja, det var vad jag hade att säga om helgen - antar att det inte blir så mycket stora händelser idag att berätta om så jag säger väl: ha en fin söndagskväll alla!


Kramar!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en trevlig helg =)



Jag snor lite bilder från dej, jag hoppas de är okej =)



Kram

2009-09-13 @ 18:45:55
URL: http://www.sandrakling.blogspot.com/
Postat av: Anette

haha... Jag ser inte direkt munter ut på bilderna! Men då hade jag ju också drabbats av en lättare åldersnoja under kvällens gång ;)Kul var det iaf, framförallt förfesten :)

2009-09-15 @ 10:41:29
URL: http://anette.mysigt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0