Härligt

Så här ganska nyss hemkommen från min vanliga morgonpromenad på "skolfria" dagar känner jag hur vårkänslorna bubblar! Det här är min absoluta favoritårstid! Solen börjar titta fram (och värmer dessutom!), fåglar kvittrar och man vet att sommaren ligger framför en! Härligt!

Så här ska vårdagarna tillbringas!


Idag kommer som sagt familjen till stan. De kommer mitt på dagen någon gång så jag bad de ta med mina längdskidor - som jag för övrigt inte använt sedan, ja jag vet inte HUR länge sedan! I alla fall tänkte jag hänga med Marcus på en skidtur direkt han slutar idag så vi har samvete att proppa i oss semlor ikväll ;)

Nu ska jag nog kika runt om jag kanske borde beställa några böcker till nya kursen!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0