Lov är lov(ely)!

Nu sitter jag här just hemkommen från en underbart mysig och rolig påskhelg i stugan! Och fint väder har vi haft också!
Jag tänkte försöka mig på att sammanfatta helgen med ord - men framför allt bilder ;)

Torsdag
Vi packade våra saker och körde till sommarstugan på torsdag eftermiddag och kom dit efter middagstid någon gång så det blev mest ätande och pratande innan det var dags för sängen. Det var skönt för jag var då totalt död efter veckans praktik!

Fredag
Vi steg upp i tid och gjorde oss redo för slalom- och snowboardåkning. Det blev jag, Marcus, Lars, Isabelle, Emil och Simon som styrde mot Malå och Tjamstabacken. Det blev en trevlig dag men inte helt toppen i backen tyvärr... Och vad som hände för Emil på hemvägen ser ni på sista bilden ;)

    
 ---> Tur att det kom en stor o stark bil till hjälp:)

Resten av fredagen bestod av mys, tårta, sällskapsspelande och isvaksbygge!

  

Lördag
På lördagsmorgon hade vi haft besök av påskharen! Det var superfint väder så jag och Marcus tog en lång promenad på sjön med två hundar till följeslagare! Annars var vi mest ute hela dagen!
Och på kvällen blev det grillning innan vi skulle få besök för ett försenat nyårsfirande ;) Superkul kväll! Och så här såg dagen ut!

   
   

Och kvällens skojjigheter ;)

   
   

Söndag
Det blev en skön och välbehövlig sovmorgon den här dagen. Men när vi alla hade kommit igång låg vi ute i solen stekte pannkaka på mourikan och senare på kvällen blev det bastu och isvaksbad! Oj så kallt men oj så skönt samtidigt :) Under dagen blev det även rivning av årets snögrotta som jag glömt nämna! Men här kommer det på bild!

Måste också säga att det inte var så svårt att vakna på mornarna under helgen då man väcktes av detta :)


   
  

Och slutligen det iskalla badet :)
   

Detta var bara några av de dryga 500 bilder som blivit under helgen - kanske kommer något mer senare :) Det var som sagt en mycket lyckad påskhelg med massa trevligheter! Efter söndagsbadet blev vi så trötta så jag och Marcus sov över till måndag (idag) och körde hem då istället.

Så nu är det back to normal life igen och nu är det bara att kämpa tre dagar till på kirurgen 2 för mig :) Sen blir det en vecka på skolan innan det är dags för nästa praktikperiod som sträcker sig fram till sommaren! Oj, vad snabbt det kommer gå! Men först måste jag ta mig i kragen och göra alla uppgifter som ska göras - pust! Jag som trodde att någon skulle göra dem åt mig nu under påskhelgen - attans också ;)

Kramar!








Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Vilken härlig påsk du ser ut att ha haft! Synd att vi inte hann ses i helgen men vi kanske vi gör snart ändå! Ser otrooligt kallt ut i vattnet men ni verkar ju vara ett gäng hårdingar :P

2009-04-13 @ 22:45:11
Postat av: Larry

Så bra sammanfattat, passande bilder också!!

Kunde inte ha gjort det bättre själv ;)

/ Brorsan

2009-04-14 @ 00:11:49
URL: http://inlarryshead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0